Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Jag är urkass på att blogga!

Av André Andersson - 21 april 2009 20:53

Uppenbarligen.


Det händer så mycket i mitt liv just nu - kvinnor (okey, en räcker!)  och hundar, roligt och jobbigt, katter och snösmältning, problemhus och nya strategier... allt! På en gång. Alldeles för mycket att skriva om! Särskilt nu - mitt uppe i det! I sinom tid - då det lugnat ner sig något - kommer det nog lite tankar om det mesta... åtminstone i urval.


Men här kom i alla fall en alldeles nytagen bild. Nyrakad - ikväll. Hur skönt som helst! :o)


Ha det gott!

 
 
Carina

Carina

24 april 2009 13:23

Ja, nu suger det André. Du som har så himla mycket att berätta om, och så skriver du ingenting. Några rader om dagen har du väl tid med. Tror jättemånga skulle vilja följa dej i din vardag.

Kram!

http://www.carinadahl.com

 
Marie

Marie

25 april 2009 17:30

Vad snyggt det blev!

http://dumlekola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

André

28 april 2009 07:58

Haha! Och så har jag inte - eller ger mig - ens tid och läsa era rara kommentarer!

Tackar! :o)

Viss det är massor just nu som händer - på alla plan och fronter! Men jag ska nog mobilisera mig - och komma tillbaks. Tids nog...

Nu ska jag, som vanligt, strax ut i skogen med hundarna... slafsa runt, i slask och väta. Sedan är det husfix som väntar! Och mycket mer.

Ha det gott så länge!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av André Andersson - 17 maj 2009 08:16

Men jag kämpar med ett raserat avloppssystem i mitt hus, på grund av vilket jag också behövt stänga av vattnet. Faktum är att vattenpumpen blev dränkt i avloppsvatten *urk* - och därför slog ut en del av elsystemet. Vatten, avlopp, el. Det jobbar jag...

Av André Andersson - 29 mars 2009 08:23

Jag hade verkligen tänkt skriva igår - för igår morse var det nämligen precis en vecka sedan Husky kom till gården. Men dagarna har försvunnit fort, var och en, och i en strid ström!   Mornarna har varit korta och effektiva. Dagarna ute med hundarna ...

Av André Andersson - 26 mars 2009 08:00

Förra torsdagen bad jag en av tanterna i byn att köra in mig till tåget... Och den natten spenderade jag sittandes i en mycket obekväm, trång stol, med två Salukis i knät och en tjej iklädd tre par trasiga nylonstrumpbyxor och en oroväckande vid t-sh...

Av André Andersson - 18 mars 2009 09:35

Himmelen är blå. Molnen flyger runt i vinden likt små bomullstussar. Vinden är mild, mjuk och liksom sötaktig, men mycket frisk!   Och som solen strålar! Värmer snön uppe på taken och i träden, som droppar... Det är ännu mycket snö, men varje dag lit...

Av André Andersson - 11 mars 2009 18:55

Idag känner jag mig faktiskt sjuk. I flera dagar har jag känt mig småkass. Lite förkyld, svullen, frusen, trött - och haft lite problem med yrsel. Ikväll känner jag mig sämre. Riktigt sjuk.   Nåja, antagligen är det inget allvarligt. Kanske är jag ba...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards